zpět do rubriky Z divadla

Na půdě Krytového divadla


vznikla tajně nová sekce divadla Orfeus, Kryptové divadlo, které se hodlá soustředit na vážnou dramatickou tvorbu naši i světovou. Doneslo se nám pak prostřednictvím bulvárního deníku „Hophejsa, Pražané!“, že náš principál údajně se chystá oživit letní cyklus tradičního pojetí Shakespearových her na pražském Hradě provokativní konkurencí svého pojetí Krále Leara průnikem Kryptové sekce na půdu Národního divadla.

Vedení Krytového divadla pak se zmocňuje k tomu prohlásit:

Ke zmatku kolem úniku principála, ať už údajného nebo neúdajného, se sekcí Kryptového divadla na půdu půdy ND prohlašujeme:

Pravda, kdysi dávno, měli jsme v úmyslu uvésti tuto Shakespeartovu hororovou hříčku, ovšem v pohostinném provedení herce Líra v roli krále Leara. Zmatek v tom všem pak způsobil i sám principál, když začal po vesnicích uvádět na vlastní triko pohádku Sůl nad zlato, zmydlenou podle Boženy Němcové. Pravda ovšem je, že při vnitropodnikové přátelské návštěvě zastihli jsme blouda doma při nácviku poštmodernistického pojetí Hamleta (kterého dle lidové zvyklosti „pyš jak sliš“ přezval na Hemlíta). Při dotazu na zprávu z okruhu „Hophejsa, Pražané“ a narážce na půdu ND se začervenal a odmítnul vypovídat bez přítomnosti svého právního zástupce.

Takže oficiální stanovisko vedení Krytového divadla je rozpačité.

Jako důkaz uvádíme foto našeho spolkového paparazziho:
Mistr při nácviku Hemlítova monologu o tom, jestli má smysl existovat nebo ne.


zpět do rubriky Z divadla